kanones-ugieinis-diatrofis-sosti-askisi-soma-ugeia-eisaimonadikigr

Κανόνες σωστής διατροφής για να ξεφορτωθείς το περιττό λίπος

Εσύ ξέρεις ποιοι είναι οι κανόνες σωστής διατροφής αλλά και άσκησης για να ξεφορτωθείς το περιττό λίπος στο σώμα σου; Ώρα να μάθεις.

 

Απλοί κανόνες σωστής διατροφής και άσκησης

 

sosti-diatrofi-kai-askisi-kanones-gumnastiki-soma-ugeia-eisaimonadikigr

 

Όλα τα βάρη κι οι αερόβιες ασκήσεις του κόσμου δεν φτάνουν να καλύψουν την ζημιά που κάνει το παστίτσιο της μαμάς.  Άσκηση χωρίς σωστή διατροφή είναι χαμένος κόπος.

 

 

Γράφει η Κυριακή Δριτσάκου.

 



 

 

Ο καθένας έχει τον προσωπικό του λόγο όταν κάνει μια δίαιτα ή διατροφή.  Ο ένας θέλει να γίνει πιο fit και υγιής, η άλλη να φορέσει επιτέλους μια στενή φούστα και ο καθένας έχει τον λόγο του. Πριν ξεκινήσει η μάχη, πρέπει να γίνει η αναγνώριση με τον αντίπαλο.  Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει επιτέλους κατανοητό γιατί στο παρελθόν ο μόνος νικητής ήταν η ζυγαριά.

Το όνομα του «θηρίου» είναι λίπος.  Η λέξη αυτή είναι συνδεδεμένη με άσχημα πράγματα στο μυαλό όλων, από το μέσο εργαζόμενο μέχρι τον επαγγελματία πρωταθλητή.  Υπάρχει λόγος.  Το υπερβολικό σωματικό λίπος σίγουρα δεν έκανε κανέναν να αισθάνεται ή να φαίνεται καλύτερα, παρά την προσπάθεια που κάνει στο γυμναστήριο. Όχι μόνο το λίπος είναι ο εχθρός του fitness, αλλά είναι ο φίλος που κουβαλάει πολλές παρέες. Όπως καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικά, σακχαροδιαβήτη και την επάρατο νόσο.

 

peritto-lipos-kanones-diatrofis-kai-askisis-ugeia-soma-eisaimonadikigr

 

Η αντεπίθεση στο λίπος δεν είναι μια απλή, αλλά ούτε και γρήγορη υπόθεση.  Προϋποθέτει ένα σχέδιο δράσης που να ταιριάζει στις προσωπικές ανάγκες του κάθε «υπέρμαχου» του fitness, της καλής υγείας και ζωής, καθώς και ενός όμορφου σώματος.  Ας γίνει λοιπόν η αρχή με τη γνωριμία των εχθρών της δίαιτας.

 

 

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΙΤΑ: ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ

Το φαγητό του Νεοέλληνα προέρχεται κυρίως από φαστφουντάδικα, delivery και εύκολες λύσεις.  Η παραδοσιακή μεσογειακή κουζίνα περιέχει λιγότερες ζωικές πρωτεΐνες και κορεσμένα λίπη συγκριτικά με το καθιερωμένο πλέον φαγητό.  Βέβαια και αυτή με τη σειρά της δεν είναι ο ιδανικός τρόπος διατροφής για όποιον έχει την επιθυμία να γίνει περισσότερο fit.  Το ελαιόλαδο σε ωμή μορφή μπορεί να βοηθά στην μακροζωία, αλλά δεν παύει να είναι η πιο υγιεινή επιλογή θερμίδων λίπους.  Και το πρόβλημα στα περισσότερα πιάτα είναι ότι έχουν πολλές θερμίδες από λίπος.

Ωστόσο, αν θέλεις να δεις ποια διατροφή σου ταιριάζει ανάλογα με τον στόχο σου, καλύτερα να επισκεφτείς έναν ειδικό διατροφολόγο. Ο κάθε οργανισμός δεν λειτουργεί το ίδιο και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες διατροφικές ανάγκες.

 




 

 

Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Είναι κατανοητό από όλους πως οι παραπανίσιες θερμίδες είναι ο ένας λόγος που το άφθονο λίπος μιας διατροφής μπορεί να προσθέσει παχάκια στο σώμα.  Ένα γραμμάριο λίπους (με 9 θερμίδες) έχει τους διπλάσιους πιθανούς εχθρούς από ένα γραμμάριο πρωτεΐνης ή υδατάνθρακα (από 4 θερμίδες).

Ο δεύτερος και ίσως πιο σημαντικός λόγος είναι ότι τα λίπη της τροφής μετατρέπονται πιο εύκολα σε σωματικό λίπος.  Όσοι τρώνε συγκεκριμένο αριθμό θερμίδων από διατροφή με λίγα λιπαρά χάνουν κιλά (κυρίως από λίπος).  Ενώ μια δεύτερη διατροφή ίσων θερμίδων, αλλά με αρκετά λιπαρά έχει αποτέλεσμα την αύξηση βάρους σε άτομα που κάνουν τις ίδιες δραστηριότητες με τα πρώτα.

 

Είναι φανερό πως όποιος μάθει τους κανόνες του παιχνιδιού κερδίζει.  Παρόλα αυτά, τα αποτελέσματα της σωστής διατροφής και άσκησης έχουν ένα μειονέκτημα, δεν φαίνονται από την πρώτη εβδομάδα.  Το πλεονέκτημα: όταν φανούν, διαρκούν για πάντα.

 

 

 

Αυτοί ήταν κάποιοι πολύ απλοί κανόνες σωστής διατροφής. Εσύ τους ήξερες; Ποια είναι η δική σου συμβουλή;



Διαβάστε περισσότερα

Post Author: Eisaimonadikigr